Rugsėjo 26-28 dienomis gimnazijoje vyko Europos kalbų dienos paminėjimui skirtos kūrybinės veiklos: mokytojų lituanistų organizuotas kūrybinis vyksmas 5-6 klasių mokiniams „Žodis, skambantis įvairiomis kalbomis“. 7-8 klasių mokiniai buvo pakviesti į asociacijų kūrimo dirbtuves „Vieta, kur mokausi, skambanti įvairiomis kalbomis“.
Rugsėjo 28 dieną penktokai dalyvavo netradicinėje Saugaus eismo pamokoje, kuri vyko VPK Kelių policijos valdybos Saugaus eismo klasėje. Edukacijos metu mokiniai susipažino su įvairiais avarijų atvejais, su kuriais žmonės susiduria kasdien, patys imitavo galimas eismo situacijas bei aptarė saugaus elgesio tokiais atvejais taisykles. Vaikai įdėmiai klausėsi svarbių policininko rekomendacijų. Visi mokiniai už aktyvų dalyvavimą ir teisingus atsakymus buvo apdovanoti prizais.
Rugsėjo 27 dieną 5 klasės mokiniai dalyvavo edukacinėje programoje Robotai teatre ir kine. Tai edukacija pagal Kultūros paso programą. Jos metu mokiniai, dirbdami grupėse, projektavo, iš Lego detalių surinko ir programavo robotus. Mokiniai įsijautė į robotų kūrėjų, programuotojų, testuotojų, tyrinėtojų vaidmenų. Moksleiviai ypač džiaugėsi surinktomis konstrukcijomis, stebėjo robotų mūšį. Visi dalyviai gavo Kultūrinės edukacijos su robotais pažymėjimus.
Informuojame, kad visi gimnazijos mokiniai visus 2022-2023 mokslo metus, prisijungę prie EDUKA klasė aplinkos, turi galimybę nemokamai naudotis elektroniniais vadovėliais ir kita mokomąja medžiaga, skirta mokytis matematikos, lietuvių kalbos, istorijos, geografijos, biologijos, chemijos ir kitų mokomųjų dalykų.
Gimnazija visiems mokiniams nupirko licencijas, galiosiančias iki 2023 m. liepos 31 d. Tikimės, kad naudojantis skaitmeninės mokymo(si) aplinkos EDUKA klasė teikiamais privalumais, funkcionalumu ir turiniu, ugdymo procesas taps patrauklesnis, įvairesnis ir įdomesnis, o mokymosi rezultatai dar labiau pagerės.
Rugsėjo 23 d. ISM verslo klasės mokiniai Darija, Danila ir Egor dalyvavo novatoriškose dirbtuvėse „Challenge the Challenge“, kurias kasmet organizuoja „Lietuvos Junior Achievement“. Mūsų komanda dirbo sprendžiant daiktų perdirbimo problemą ir pasidalino savo idėja apie produkto naudojimo ekonominį ciklą, sukūrė jo prototipą ir sėkmingai jį pristatė Pitch sesijoje. Įdomaus darbo rezultatas – sprendimas įkurti mokymo įmonę. Linkime mokiniams sėkmingai įgyvendinti pirmąjį verslo projektą savo gyvenime.